Small Cute Purple Pointer

Christmas gifts

 


Julklapparna året 2010.
Hörlurar, tjocktröja, vit dress, ett linne, en BH, tjocksockar, nagelfilar, smink från h&m och makeupstore, handlotion, nagellack, ringar, smycken, parfym, en fet tomte, pengar, ett block och pennor, sen något som inte är med på bilden, fick ett nytt band till kameran som är mycket smidigare än det vanliga som man hänger runt halsen. Jag och Malin eller det var typ till familjen, en nas, en jätte stor hårddisk, som man når över internet, så om jag sitter i skolan så kan jag nå filmer, dokument eller bilder, sen fattar jag inte så mkt, men de lät väldigt bra! Jag har dock inte fått alla julklappar än, hann inte träffa Elin, sen har vi lilla julafton på annandagen.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: