Small Cute Purple Pointer

HITTA JOPPE

3ORNAS FÖRESTÄLLNING. Med musik, teater och dans eleverna. Den var riktigt bra, shit vad de måste ha jobbat på detta länge. Men sånt här brukar ju vara roligt att göra. Jag såg den faktiskt två gånger, en gång utan kamera och nästa gång med kamera. Haha. Detta är bilderna jag hitills orkat göra något med. Ligger lite på latsidan nu för tiden men shit vad jag hade problem med min kamera alltså... Inte lätt, pappa hade gjort nå inställningar dagen innan, så jag kunde inte ta kort genom kikhålet utan fick kolla på skärmen och ställa in skärpan själv, vilket inte ät de lättaste när saker och ting rör på sig.

 




Canon eos 450d, 17-55mm 1:2.8 
ISO 800 1/50  f/5.0

Maria Rehn




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: