Small Cute Purple Pointer

@mikes place

 
 


Bajs Nikon kamera. Gårdagen var inte dålig. Fick var med älsklings lillIda min, vi for vidare till mickes lya. Jag, Ida och en massa pojkar. Trevligt. Viktor lyfte dock upp mig ocskå föll han självklart så jag landar på en stol ungefär, fett ont i i sidan av magen, typ vid revbena... ett blåmärke fick jag ocskå. Oväntat.. Helt galet vad vi sjöng och dansade, var hes och hade ont i halsen imorse, även i mina fötter, ett mysterium. Men Bobban tog med sig sin kamera, ja eller "hans", dock en nikon, men den fick lov att funka ändå. Då hade jag något att roa mig me! Istället för tråkiga fula blixtbilder så försökte jag få till nå slags vimmelbilder, och ja de gick väl ganska bra! Helt ok!

Just nu så ligger jag och ser på Tv med mami, jag fattar inte varför Alla spelar Bingo ikväll..? Något man gör dagen innan julafton? Eller? Imorgon så blir det upp, chilla lite, grötlunch med Mallan och Ante.J sen ut på prommis med T, dusch och göra sig fin till kl 3! Man kan ju inte missa KalleAnka. Middag och klappar sen är det ett år kvar tills nästa gång som mamma alltid säger när alla klappar är öppnade. Förstör som känslan lite då, haha.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: