Small Cute Purple Pointer

Vi sätter oss ner utan ett ord, så som många gånger förr beställer du ett glas vin och jag en kopp te.










SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR! Kan detta se dåligt ut? Nä! Det tror jag verkligen inte. Jag vill ha sommar, ge mig sommar nu! Åh, det hade varit underbart. En solstol, inga moln, varmt och skönt, sanden mellan tårna, glajjerna på näsan, skönt umgänge, något kallt i handen och ljudet av vågor. Jag sitter just nu och drömmer mig bort från den kalla vinterkylan...

1. abbaren i bjännsjö. 2. trästock 2010. 3. småkryp-gotland. 4. brännboll 5. sommarskor 6.brudarna på balen. 7.meta i bjännsjö. 8.barnskratt 9.cocacola 10. stranden-spanien. 11.bulgarien. 12. solnedgång. 13.sommarkyss 14. trav i vatten 15. utsikten 16. strand och bad 17. plommon 18. rumpor. 19. jordgubbar. 20. fotoidéer. 21. Wheels. 22. bjännsjö-sommarstugan. 23. fläse-du. 24. nyvik. Allt man behöver.


Postat av sara linnéa therese

jag älskar verkligen dina bilder!

Datum: 2010-12-07 | Tid: 23:08:33
Blogg: http://sltr.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: