Small Cute Purple Pointer

Emma Aronsson

 

Canon eos 450D 17-55mm 1:2.8 is usm
ISO 100 1/60 f/2.8

Hon har så sjukt fina ögon, ni måste hålla med mig?! Herrejesus.

Hemma från trästock nu! Jag och Ida åkte ner med Tony, Samma och Ken. Bilresan ner var nästan roligast, helt sjukt. Kommer fram och träffar massa folk, har riktigt roligt. Sen så börjar jag bråka med nå killar och dom försvinner med min telefon... Deppad och ensam så sitter jag i mörkret, sen kollar jag upp också står Micke där, lycka. Vi går med han, jätte långt för att sova i en lägenhet, sen så visar de sig att vi inte får sova där, tillbaka till campingen där vi träffar en random kille som sätter sig ner och fryser med oss. Som tur var så hittar vi en lägenhet att sova i. Dagen efter blir det hemresa. Det var skönt. Idag hade jag första jobbar dagen, och vem försvover sig? Jo, Maria Rehn... Ställde alarm, men den var tydligen inställd på att ringa alla dagar i veckan förutom måndag. Vaknar 08.36, är där 08.45 men började 07.00... Haha, men de gick bra, fick ändå betalt för de timmar som jag inte var där.

Postat av Leia ♥

Fina bilder! :)

Datum: 2010-07-26 | Tid: 19:11:12
Blogg: http://leiabloggar.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: