Small Cute Purple Pointer

SMULTRONSTRÅ!

              
Canon eos 450D macro lens 1:2.8 usm
ISO 100 1/800 F/2.8

Smultron är så sjukt gott. Skulle bara haft ett sött litet barn som kunde vara med och hållt i de där smultronstrået. Idag så blev det stan! Kändes som det var länge sen, väldigt roligt. I bussen dit så kom det en hög med utländska män. De satt sig framför oss i bussen och började fråga mig om olika saker. Sen hjälpte jag de i stan att hitta lite grejer. Komiskt också att vi åkte samma buss hem. Sammanträffande. Så vi pratade hela vägen hem också. De var här för att spela fotboll och skulle vara här i en vecka. De var från Spanien, England, Australien och säkert från en massa andra ställen. Han jag pratade med mest hette Bruno och sa att han tyckte om min brytning, vilket inte är något negativt (Mikael. Hm) Härligt att få uppdatera sig litegranna inom engelskan så man inte glömmer bort allting nu när skolan börjar. Jag känner att jag gruvar för matten...


Postat av Anonym

Ser gott ut:)

Datum: 2010-08-03 | Tid: 12:59:26



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: