Small Cute Purple Pointer

x10 mini



Lite komiskt att telefonen försvinner på natten till lördag och söndag kväll så är det någon som lägger in en gammal sony ericsson på blocket, i Skelefteå. Jaja. Det är polisanmält i alla fall men finns inte så mycket mer att göra. Lite deprimerad över att mina bilder från 2005 är borta, de var runt 600st och runt 500låtar men det är bara att börja om! Jag drog med mig pappa igår efter jobbet till stan! Lycko mig så blev det nyaste och finaste telefonen, xperia! Hemskt liten är den. Den har jag trixat med hela dagen, lagt in låtar, alla kontakter... osv. Försökt förstå mig på hur man gör. Det är pågående. Jag är i alla fall väldigt lycklig.

Postat av Pernilla

Du är utmanad om du orkar göra den :)

Datum: 2010-07-28 | Tid: 22:59:19
Blogg: http://pirresliv.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: