Small Cute Purple Pointer

Alexander Granvald

 
Canon eos 450D
ef-s 18-55mm 1.3:5-5.6 is

Hemma från Gotland är jag nu! Skönt har det varit att komma bort ett tag och umgås med släkten. Vi bilade ner till sthlm och sen tog flyget över till Gotland. Bilresan gick vid min förvåning väldigt bra. Kändes inte alls som 6h och 45minuter i bilen. Gick snabbt ner, saktare hem kan man säga. Jag har fått mig lite tid med kusinerna och med mamma. Varit på stan och köpt upp nästan alla mina pengar kändes de som. Jag har ätit! Gud vad jag har ätit på den här resan och invigit sommarlovet med glass, kan jag lova! Eftersom Gotland har en av sveriges största glassbarer med 140 olika smaker hade man ju lite att välja på! Detta är min kusin Alexander, 17år. En fräknig och flitig pojke som inte gör annat än att träna. Men ändå så vann jag näääästan över han i armbrytning. Jodå! Fast jag slutat gymma för länge sen så fanns det fortfarande kvar i mig tydligen!





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: