Small Cute Purple Pointer

Fotojobbet på Gotland.

 

              
 
Canon eos 450D
ef-s 18-55mm 1.3:6-5.6 is 

Detta blev resultatet! av 270 bilder så blev det faktiskt 80 st som var helt okej. Lite svårt att välja mellan, kan man ju lätt säga. Svårt att fota innebandy faktiskt, för det första så vet jag ju inte hur sporten går till, förutom att man ska jaga bollen och göra mål ungefär. Men det gick ganska bra! Jag hade väldigt liten zoom, men jag kände att de gjorde ingenting, för man tappade ändå bara bort sig när man zoomade in. Men det var roligt! Lite nervöst men de gick bra! Sista bilden är på tränaren som jag har för mig och jag inte har helt fel, ska vara en av de bästa innebandy tränarna i Sverige, eller något sådant.  




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: