Small Cute Purple Pointer

Maya - Berner Sennen

 
  

Canon eos 450D
Macro lens 60mm 1:2.8 usm

Fotade Johans hund idag. "Lilla" Maya. Detta blev favoritbilderna. Speciellt den första och den sista, men jag vet inte varför. Idag drog jag mig upp ur sängen och la mig ute i solen istället. Vaknade kl 9, från en kort nattssömn inatt igen. Men det gick bra ändå. Ut i solen tills jag var less, gick en promenad med denna vovve och husse för att hämta mig cykel. Nu ikväll vet jag inte vad som händer. Får väl se vad kvällen bjuder på. Middag nu i alla fall. Fisk dessvärre..

Postat av rebecaaaaa

awesome blogg nu ju marrrrrrran! btw så har jag typ inte kvar melontuggummi längre. så nu äre www.rrrrrebeccas.blogg.se

Datum: 2010-06-29 | Tid: 21:34:01
Blogg: http://rrrrrebeccas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: