Small Cute Purple Pointer

1 november



Helt sjukt jag förstår inte att det är 1 november. Det är ju jul snart! Det var inte bara lite skönt att ligga och dra sig i sängen imorse istället för att kliva upp och gå till skolan. Jag har haft en helt underbar Halloween, hela helgen har varit king! Helt awesome. Fredagen slutade jag skolan vid tre, drog mig hemåt, duschade och for till syster. Blev hämtad senare av Ida, Truls, Jim och Evelina. Vi for runt ett tag sen släppte dom mig hos Robin. Det blev en massa missförstånd och skit så Maria var inte utklädd.. Hade en riktigt trevlig kväll, dock så gick ett handfat sönder. På lördagen tog jag med mig Ida dit nu var Maria en afrikansk mamma. Underbart!! Sjukt mkt trevligt folk. Huset var fullt. Det var mer löv i vardagsrummet än ute på gården. Kvällen varade ända till kl 06 på morgonen, då hade jag också städat ett bra tag, kunde inte hålla mig. Det var en ehlt galen kväll. Drog igång dansgolvet och det varade flera timmar. Sjukt hes och sliten var man dagen efter. På söndagen var de barngympa från 16.30 till 20.00, då vare tredje gången gilt. Jag och Ida for till Robin igen. Just nu sitter jag, Viktor, Nyman och Ida och ser Saw, börjar med första nu, blir maraton under lovet sen den senaste filmen på bio i 3D, har dock hört att den inte ska vara nå bra. Får väl se sen! Puss.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: