Small Cute Purple Pointer

Glögg och pepparkaksmys @my place

 
 

Canon eos 450d 17-55mm 1.2:8

Alla brudar samlades hemma hos mig, nästan alla iallafall och sen gjordes det glögg, clementinerna togs fram, hackade mandlar och stor burk av pepparkakor. Sen satt vi och myste i mitt rum och lyssnade på jul musik. Det var riktigt mysigt, roligt att få höra lite skvaller också. Som ni ser har jag redan tagit fram adventstaken (A) haha, bara lite tidig, min stora snögubbe har också fått sin plats på golvet, hemskt fin är han!

Jag och Ida var ute på lite äventyr idag. Vi träffades på stan efter skolan, gick runt och kollade på julklappar. For vidare till strömpilen och kollade runt lite på ica maxi, köpte lite grejer även där. Nu är många personer på min julklapplista avbockade, känns riktigt skönt. Just nu ligger vi och "pluggar" i Idas säng. Praktik imorgon igen. Känns drygt. Ciao.

Postat av wilma

Hej! Vgd?

Datum: 2010-11-24 | Tid: 19:32:04
Blogg: http://wilmisberglund.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: