Small Cute Purple Pointer

Måndag morgon



Jäklar vilken helg. Det är nå fel på min mage... Startade i fredags efter lunch. Hemskt ont i magen,varit sängliggande och legat och gråtit övers smärta. Kanske låter lite fånigt nu, men på riktigt så har de gjort jätte ont. Värsta jag vet är fan att ha ont i magen. Så fort jag svalde något så kändes de som att nån knövlade ihop magen som man gör med papper, virade runt allt med taggtråd, hällde på lite salt och typ 52 citroner. Jävla oskönt alltså. Nu är de faktiskt lite bättre. Jag har bara bitit ihop i helgen, i fredags så var jag med Ida hos Johnny och hade de riktigt trevligt, massa nytt folk. Lördagen gjorde jag inte ett skit under dagen, sen på kvällen var jag hemma hos Jocke ett tag innan de bar av mot staden. Till BB, där var de massor av folk, fullt hus. Dock spårat, alla rökte inne, bråk osv. En brud började bråka med mig, var inte så värst kul. För de första så höll ju Marran ba på att dö av magsmärtor. De kommer och går lite, är som att jag har sammandragningar eller något.... Haha. Denna vecka är det APU vecka. Dock så ska vi bara ha undervisning i skolan, eller typ på bildmuseet osv. Ikväll så ska vi vara brudarna hemma hos mig tror jag?! Blir trevligt.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: