Small Cute Purple Pointer

Regn, rusk, kallt och mörkt

Canon eos 450d, 17-55mm, 1.2:8
ISO 100 1/200 f/3.5
Foto och redigering, Stina Andersson Björk

Hur kul är det att fylla år i november? Inte så roligt, tänk att fylla år på sommaren hur nice skulle inte de ha varit... Men man får väl nöja sig med grått, trist, regn och mörker. Jag och Ida har arbetat oss igenom 4 filmer nu, så snart blir de bio. Igår så var vi i Röbäck och kom fram till att vi skulle ut i mörkret lite. Så vi for till ett "spökhus" mitt ute i ingenstans kan jag lova. Hade ingen aning om vart vi var. Det blir ju bara läskigt för att man jagar upp varandra och de var ju precis vad vi gjorde. Lite komiskt att när vi gick in dit så hitta vi en krok i taket, snöre i fönstret och en fetfetfet jävla såg. Rostig och.. stor. Nanting less på min hals också, min högra halsmandel är stor som en golfboll. Inte roligt. Nu ska Maria sova. Godnatt.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: