Small Cute Purple Pointer

Konna

 
 
 


En sån underbar rolig kväll. Drog hem laget och vi käkade middag och fortsatte en trevlig kväll med massa nytt folk. Inte illa. Det var sjukt länge sen, borde hända oftare! Kan lova att det sjukaste hände mig och Ida på konna idag. Vi gick dit för att köpa glögg! Mycket gott. Kommer fram en man och frågar mig på engelska vart man kan växla nå pengar. De fortsätter med att han vill ha mig som turistguide, dom kom hit idag och skulle fara hem inatt efter klockan 12. För de första, vem i hela friden åker till Sverige, eller till HOLMSUND? WTF. De ville åka till Umeå och kolla runt typ, jag sa att jag inte kunde åka till Umeå nu. Då ville dom ha guide inom holmsund och jag försökte få dom att förstå gång efter gång att de inte fanns något att se i holmsund, bara snö, skog och hus. De säger något till Ida så dom skrämmer iväg henne och hon springer där ifrån ungefär. Då står jag alltså själv där. Känner mig enormt liten när jag kommer fram till att jag står omringad av ca 10 mörkhyade män... En tar upp en kamera och jag säger att jag inte har tänkt vara med på nå kort. Han visar några kort istället på båten som de kommit hit med. De frågar vad jag gör om jag bor här. Råkade säga att jag kanske skulle till stan senare ikväll och då ville de ju självklart åka med mig. Frågade om jag ville åka in till en krog med dom och parta lite, haha! Jag sa att jag inte riktigt hade åldern inne och att de regler var dåliga höll dom med om! En av dom som var lite yngre stod bara och skrattade hela tiden =( haha. Jag smet där ifrån när de ville att jag skulle gå ut och visa vart man kunde ta bussen. Haha,roligaste var ju när jag kom hem så berättade jag allt för mamma och hon säger att hon ocskå träffat dom och tagit ett kort på henne. Haha, roligt om jag sett de kortet.. haha hade garvat ihjäl mig. Roligt att något sånt där alltid ska hända mig, var guide för några ungdomar australien i somras och dom visade jag runt i Umeå, men de träffade jag på bussen. De var ocskå ungfär 20 år yngre än de jag träffade på konsum.. Haha, då var de lite roligare..

Nu sitter och jag smuttar på min glögg och en pepparkaka. MMmmm.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: