Small Cute Purple Pointer

17 november



Foto, redigering: Jag
Model: Elin Lindwall
Kläder: Veronica Tängden

Ungefär något med 50 dagar kvar till jul nu. Great. Kommer gå snabbt känns de som. Jag tror även jag har världens snällaste mamma. Fick en utskällning när jag kom hem med sommarskor, typ tygskor, när det var runt --10 grader ute, så vi for enbart till stan för att köpa skor. Dock så kan inte jag och mamma köpa skor till mig tsm. De fungerar inte, slutar alltid med att någon blir förbannad. Så vi slutade upp det och gick och köpte kläder istället. hihi. Hittade bästa underbaraste halsduken, på mq, lång, varm, tjock, mysig, stor, bred svart halsduk och jag blev kär direkt. Dock så fick jag inte köpa den för mamma tyckte inte att jag skulle lägga ut 300kr på en halsduk... Hon erbjöds sig då att sticka en åt mig, så nu kan jag få en exakt som jag vill ha =) wie. Hon hade lagt upp två olika mönster igår som jag fick välja mellan. Puss på mamma.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: