Small Cute Purple Pointer

HEJ MITT VINTERLAND!

Ugår snöade det som tusan. Hela kvällen, hela natten. Vi var bara tvungna att fara ut och slira lite med biiiilen. Snön låg tom. kvar på träden. Jätte mkt snö, jag försökte dra ihop att bygga en snögubbe men det var ingen som var på, inte heller någon som ville låna ut sina handskar... Jag, Ida, Stina var iaf i röbäck och såg skräckfilmer. Idag var de bara att klica upp tidigt efter en väldigt sen kväll och fara till stan, skulle köpa lite saker så for in med mor och far. Vi åt ocskå lunch tsm, vilket var väldigt länge sen. I MVG var det även fashion show, från alla olika butiker, jag stod där när det var MQ och ur&penn, bilder kommer senare, Elin gick klockmodell. Jag känner mig helt död, så får se vad kvällen bjuder på. Vill bara lägga mig under täcket i mörkret.


Postat av linn

Fin blogg!

Kolla gärna in min och kommentera om du tycker jag ska börja med dagen/veckans blogg, skulle vara jätte snällt! :-)

Datum: 2010-10-24 | Tid: 15:29:55
Blogg: http://thaatgirl.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: