Small Cute Purple Pointer

I mitten på veckan.

I måndags försov jag mig så de blev inte så mkt skola den dagen, vi hade även tema dag. Jag och Stina gick och käkade på NK, något som bara händer ungefär var femte år. Strosa runt på stan lite, sen skulle vi och Ida följa med til röbäck, för att pojkarna skule meka "lite". Blev inte så lite. Klockan 4 var vi där, och halv 10 var dom klara, då ringde jag mamma och bad hon att hämta mig. Så sjukt ovärt. Var nanting less, Ida satt och skrek, fast om jag tänker efter hade vi lite halvers kul ändå. Tisdagen tro det eller ej, så försov jag mig igen och vaknade 07.18, jag brukar gå från huset, 07.30, tror ni att jag hade bråttom? Hatar såna mornar, förstör hela dagen!

Det känns inte som att det är lov om drygt en vecka. Känns helt sjukt. Började vi skolan nyss eller?
Just nu sitter jag hemma och fikar och lyssnar på Hey shorty med Kato. Dock bara övergången som är bra. Det är sjukt mörkt nu när man vaknar och när man går och lägger sig. Jag tycker de är lite mysigt. Man får som in lite Julkänsla, om de nu är ok?! Dock så är det ju ba pissigt och grått och regnigt ute nu...




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: