Small Cute Purple Pointer

Only girls

Det känns som att veckorna bara rusar förni. Igår var vi bara brudarna hemma hos mig. Hemskt trevligt, det var väldigt länge sen vi gjorde något sådant. Mitten på sommaren var senast tror jag, de är allt för sällan! Vi hade trevligt iaf, sen blev vår tjejkväll inte så mkt till en "tjejkväll" längre men de fungerade de med! Efter det gick jag och Ida ut på äventyr. Haha, så sjukt roligt, kommer jag inte glömma. Barbie och Greken.

Nu snart så är det gymnastiktävling, på bräntisskolan, kändes otroligt jobbigt att kliva upp men de är bara att bita ihop. Det är inte jag som ska tävla utan mina små söta barn. Hoppas de går bra för dom idag! Lite avis måste jag säga att jag är. Jag vill ocskå tävla! Dock så går inte de, eftersom vi inte har ett lag just nu...

 
 

Tack för kvällen, så länge den varade, dock så vet jag inte riktigt vad jag gör på den här bilden.. mina ögon är inte med, inte...

Postat av tobbe

fyllo...

Datum: 2010-10-11 | Tid: 23:45:33



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: