Small Cute Purple Pointer

Väderprognos

Jag är sjukt less. Jag är less på att vara sjuk, jag vet inte hur länge jag har varit sjuk nu. Det började i somras då hela vårt umgänge smittade varandra och förkylning gick bara runt. Efter det har min kropp hanterat de på olika sätt, legat i feber, fått beltros, nu känner jag mig sjukt förkyld. Näsan, halsen, och öronen. Känns som hela mitt huvud kommer sprängas när jag sväljer, har typ ingen röst. AAAAHHHHH. Ja, stackars mig.

Idag skulle de tydligen snöa. Trevligt. Fredag idag. Underbart skönt. Nu är det bara en vecka kvar sen så är det höst lov. Blir mycket foto i helgen. Jag fotade igår, ska fota idag, och ska fota imorgon! Spännande. De får ni se vad de blir! Nu ska jag fika.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: