Small Cute Purple Pointer

Sandra Renman


Canon eos 450d, 17-55mm 1:2.8 usm
ISO 100 1/120 f/2,8

Bästa på sandra! Nu tror jag detta var den sista bilden från denna gång. Kanske har nån enstaka kvar! Får väl se. Ikväll så blev det träning och sen idol! Jag och Malin förstår inte, de små barnen har vuxit och blivit riktigt stora... Helt sjukt.

Jag har väldigt lång helg nu faktiskt. Imorgon på morgonen så dras det iväg till stockholm! Underbart. Med mamma och syster endast för att shoppa och ta det lugnt. Kanske lite spa inte hade varit helt fel. Kommer hem på lördageftermiddag. Då blir de ut på kvällen! Söndag som vanligt sen måndag så har vi en friluftsdag då jag och Stina hade tänkt oss att besöka skärgårds istället. Saknar våran kalla, skitiga, gamla stenskola! Den är ju som charmig på något sätt. Så när jag kommer hem får ni se tusentals bilder från sthlm och ännu fler på en liten bäbis!
Peace.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: