Small Cute Purple Pointer

Tisdag morgon


canon eos 450d 17-55mm 1:2.8 usm    Gymnastikuppvisningen på torget.
ISO 100 1/250 f/5.6

Jag hade en sån sjukt skön kväll igår. Satt och redigerade bilder efter middagen och lyckades somna sittandes. Mad skills! Så tänkte att jag bara skulle sova ett litet tag och sen fara ut. 21.30 vaknade jag... Haha, så tog jag på mig löparskorna och for ut i spåret. Underbart skönt. En apelsin på de sen sängen! Missade bussen imorse... Snacka om att förstöra morgonen helt och hållet. Nu har jag multimedia.

Tydligen så går de runt kommentarer från samma ip nummer på alla möjliga olika bloggar. Visst förstår du att hur många olika namn du ger ut så har du fortfarande samma ip nummer.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: