Small Cute Purple Pointer

Trampettkurs steg 1

AVKLARAD!

Underbart. Hela min helg gick som sagt åt den där kursen. Hemskt tur att man klarade den sen. Ett praktiskt prov och ett teoretiskt. Fick 20/24 p på teorin så det var ju helt ok tyck jag! Gissa inte (a). Första jag gör på praktiska är falla över gymnasten när jag tar tag i hon för hon har överrotation och vi båda hamnar på mattan... haha! Inte ok. Jag taggar helgen som kommer kan jag säga! Men de var faktiskt ganska skönt att vara hemma i sin säng en fredag kväll kl 23.00, det var ett tag sen kan jag säga.

Jag och Stina hade hål idag, gick och lånade en kamera! Underbart. Skrev ocskå ett brev till mig själv idag som vi ska läsa på studenten. Haha, så sjukt roligt de kommer bli. Skrev banne mig tre hela sidor, med liten text. Hade ont i handen i typ 2h efter. Haha, ovant, men man behöver ju inte vänja sig för datornerna för media kommer ju IMORGON! Great.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: