Small Cute Purple Pointer

En underbar överraskning!

MALLAN.B KOM PÅ BESÖK!
Underbara mamma, hon var en mamma till ett flertal flickor under en väldigt lång tid. Hon har varit min tränare så länge jag kan minnas. Jag tror att jag haft henne som tränare hela tiden. Jag saknar henne så, jag saknar familjen. Det var bra tider inom gymnastiken. Jag älskade att kunna komma till hallen med alla underbara människor, bara kunna släppa allting och träna! Jag saknar att stå i en ring, just innan man ska ut på golvet, skaka som ett asplöv, och skrika, "Vilka ska vinna? Vi ska vinna! Hur ska vi vinna? KÖTTA!!!! Eller stämningen i Ängelholm innan vi skulle tävla, då vi tog oss en tur i staden och sjöng alla ramsor. "Vi kommer från holmsund, aha aha, vi hoppar och ler och folk vill se mer. Vi kommer från Holmsund, aha aha, vi hoppar trollar, vi är som små bollar osvosv. Underbart. Det är bara underbart!

Postat av Mamma

Såååå kul att hinna träffa dig Marran! puss

Datum: 2011-04-24 | Tid: 23:14:16
Blogg: http://milonscorner.blogspot.com



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: