Small Cute Purple Pointer

Naema Rehn

Jag kommer ihåg när du bodde i brännland, och vår familj och andra familjen Rehn, alltid kom till dig på julafton och var där hela dagen, jag kommer ihåg den långa vägen dit, och hur söt du var med dina 5 cm tjocka glasögon, hur man fick skrika om man skulle prata med dig. Vi åt alltid jullunch hos dig, gröt och mackor, jag kommer exakt ihåg hur det såg ut hemma hos dig, och att jag och Daniel alltid lekte i ditt sovrum, fast vi inte fick. Jag kommer ihåg när du fyllde 100år och fick ett brev från kungen. Dock efter det så föll hon och bröt lårbenshalsen och en arm tror jag, då blev hon inlagd på tegs äldrecenter. Efter det så tror jag bara hon kände igen farfar och de personer som var där ofta. Jag hade önskat att jag var äldre så jag skulle kommit ihåg mer av tiden då du levde. Det är sjukt att du blev 106år 2 månader och 3 dagar. Jag kan inte ens tänka mig allt du upplevt. Jag hoppas du inte led och hade det besvärligt. Jag hoppas du är på ett bättre ställe nu.
Jag hoppas du får vila i frid.
Jag trodde nästan att du skulle leva för alltid..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: