Small Cute Purple Pointer

ALLT JAG NÅGONSIN ÖNSKAT -


Här är mina klappar 2011

Datorunderlägg med en väldigt tyst fläkt - Hemstickad halsduk - 1500kr - 3st Uggelhalsband - En otroligt fin ring - Fjäderörhängen - Skorpionörhängen - Ett organget nagellack - Led lampa, ring light - Bodyshop kit Strawberry med bodyscrub, soap, butter - Bodyshop Parfym Neroli Jasmine - Två puder och två ögonskuggor från MakeUpStore - 

Sen saknar jag några klappar. Men i alla fall hitills helt galet glad. Jätte glad, glad, glad. Älskar min led light ring, grej, vet inte riktigt vad den heter. Den är underbar i alla fall och kommer säkert att bli min absolut bästa vän! Tack pappa och mamma ♥ Tack alla! Kanske är lite bortskämd. Tihi.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: