Small Cute Purple Pointer

JAG KAN NOG INTE MED ORD FÖRKLARA MIN FRUSTRATION

Jag är arg. 
As arg.
Jag är arg över att man bara kan lyssna på samma låt typ 5 ggr på satans spotify.
Jag är arg över att mina naglar bara går AV hela tiden.
Jag är arg över att jag och Johan är jävligt bra på att tjafsa och vara uppkäftiga mot varandra.
Sur över att mina föräldrar låste ut mig från huset idag.
Förbannat sur över att jag har tappat bort min egna husnyckel.

Så jag kan inte vara hemma, och jag som skulle vara duktig och plugga till mitt prov på måndag, men nääää, det kan jag inte nu. Vägrar att plugga ikväll. Händer inte. Det är ju faktiskt fredag? eller lördag. Mamma detta är halvt ditt fel tycker jag. Kom på att jag är möjligtvis lite tjurig för att jag glömde lunchen, men jag kan inte äta någon lunch för mitt hus är låst och nyckelt är i stan... Mm, juste roligt.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: