Small Cute Purple Pointer

LUCIATÅGET MIDGÅRDSSKOLAN 2011










Luciatåget vi såg på idag i skolan. Sjukt mäktigt det var. Jätte duktiga var dom. Dock så var det 7 stycken svimmade under föreställning, små läskigt, men ganska roligt att kolla på. Hemskt låter det. Men små sant. Jag blir nästan så rörd att jag rös i hela kroppen tusen gånger under föreställningen. Mysigt osv. Fick en riktig julkänsla idag. Sen blev jag fotad av Jenny. Då jag skulle döda mig själv, en krånglig uppgift kan jag lova er. Var sminkad svart i hela ansiktet ungefär, inte roligt när man ska gå runt i skolan och se ut som man just har dött. Men fin i håret var jag iaf. Lockigt. Längtar tills resultatet. Hoppas verkligen att det blir bra, svårt att se ut som man blir dödad. Speciellt när det kom treor och kollade på när jag skulle ligga och skrika och låtsas att jag bev dödad? Inte roligt. Jag sitter och pluggar som en galning. Så jag måste gå.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: