Small Cute Purple Pointer

HELA MIN JULAFTONSKVÄLL I BILDER 2011




















Här har ni er allt en hel drös med bilder. Jag och Johan vaknade först hos han, där åt vi frukost och hade det julmysigt på morgonen. Träffade även hans pappa för första gången. Sedan åkte vi till mig och åt dopp i grytan till lunch. Såg sista avsnittet av Tjuvarnas Jul och sedan var det bara att börja fixa till sig. Johan åkte hem. Såg på kalle och åt ett väldigt gott julbord med familjen, sen snabbade jag mig till Johan för att vara med på hans julklappsöppning och sedan hem till mig igen för min julklappsöppning. Underbart! Kvällen var sjukt trevlig, den var riktigt mysig, jag älskar att ge bort saker, och få saker. Jag är hur nöjd som helst med min jul. Den var så härlig. Det blev en lång kväll, med mycket dans och skratt. Underbara människor. Glad Maria.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: