Small Cute Purple Pointer

If only I had an enemy bigger than my apathy I could have won





Jag är typ frisk, känner frisk idag. Blir att fara till skolan imorgon. 
Igår snöade det as mycket i tråkiga holmsund. Jag Tog mig en tur till vårdcentralen för att kolla min hals. Fick pencilin men jag vill egentligen inte ha det. Jag har snart varit sjuk i en vecka och nu är jag as less. Har bestämt mig för att bli frisk och det går ganska bra! Svin depp över att jag inte kan fara på konserten ikväll, jag och Mallan skulle ju se Veronica Maggio. Det suger, as mycket. Men jag tror inte att det hade slutat bra. Svimmade sist 4 ggr och då var jag frisk ocskå... Min aptit har typ kommit tillbaka ocskå. Gott. Jag saknar mina vänner... Haha, stackars mig.. buhu. Nä nu ska vi inte vara sån. As söt osminkad ellerhur? Nja , blek och typ blå.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: