Small Cute Purple Pointer

En helt vanlig onsdag

Jag är hemskt stolt över mig själv idag!! Jag gick till umeå simhall från midgård och var med på badlektionen, helt sjukt länge sen det var man badade, kom typ inte ihåg hur man gör. Det var kallt i alla fall och vi tränade på att livrädda med boj osv. Det var jag, Jenny, Sandra och Karin som badade av tjejerna, inte så bra med tanke på hur många vi är i klassen. Jag har även gjort klart ett svenska arbete som jag hållt på med i år och dagar känns det som, utan att jag kommit någonstans. Det är klart och snart inlämnat! Ett referat om en artikel om Växande barnfattigdom i Sverige. Inte det mest intressanta kan jag berätta. Jag åkte hem med Micke på bussen idag, vilket uppskattades, inte pratat med han sen nyår typ... Kommit fram till att jag typ inte ser något..heh, kanske skulle behövas kollas upp. Pappa kom på mig när jag satt med näsan in i dataskärmen, haha, inte ens tänkt på att jag sitter så väldigt ofta. 

Har inga bilder heller men det ska kirras imorgon! Då har vi 2h hål mitt i dagen så jag och Stina tänkte fota, på ett villkor enligt Stina, och det var om hon kände sig fin på morgonen. Så man får väl bara hoppas att hon sover som en prinssesa inatt!! Jag gick ut med hunden igår och gick till ett as fint ställe och ba ah shit vad fint, jag tar upp kameran och så står det "no card", suck kan jag lova.

(jag skrev även hela detta inlägg, sen försvann det, så jag skrev om det igen...)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: