Small Cute Purple Pointer

Jag önskar att du hade sett ut sådär för alltid och förevigt.

TossililleTexii. Satan så söt han var när han var liten. Här var några veckor efter vi hade fått hem han. Åhhhh, så söt. Helt sjukt. Jag kommer ihåg de såväl, jag Mallan och Micke var och lekte på ängen nedanför huset och sparkade boll med han. Då var han så liten så man nästan trampade på han. Han var liten och jätte lurvig som en liten teddybjörn, han var mjuk och go och jätte gul och nästan guldig. Rädd för allt han såg, speciellt barnvagnar. Nu hade jag bara dom här bilderna på denna dator, de finns mycekt bättre sen han var liten men just nu sitter jag på lektion så kommer inte åt något annat. Jag var så glad för att vi hade köpt han, de krävdes bara lite krockdiltårar så gav sig mamma och pappa. Pappa bodde sedan på övervåningen i nästan en månad. Roligt. Ja. 







Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: