Small Cute Purple Pointer

Min all hearts day

Den blev inte riktigt som tänkt, hade inga planer utan lät Johan tänka på de där själv. Skulle först på bio med Stina och Peder men det är ju banne mig ingenting som går på bio nu, så vi tänkte att vi går heldre när det finns något värt att se. Annars hade vi sett 125 hours eller Winter's bone, för alla platser var slut på The tourist, så jag åkte hem efter skolan och gick och mötte Johan sen lite senare, blev bemött med rosor. Mycket fina. Sen funderade vi på om vi skulle gå ut och äta eller om vi skulle äta hemma. Jag var sugen på att äta hemma(a) Haha, tillslut efter många om och men så gjorde vi mat och såg the tourist hemma istället. Mycket bättre skulle jag säga. Fick en bok om mig själv av Mallan, skorpion alltså. De stod att jag skulle vara kung på fest, passa i svart och rött, vara väldigt svartsjuk, vara lång och senig som kanske inte stämmer in sådär jätte bra. Men jag fick vara med dig och det var allt jag ville ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: