Small Cute Purple Pointer

This is what i'm feeling - happiness


ph; me

Söndag kväll.. Det är redan måndag imorgon, tragiskt. Jag har haft en helt otrolig underbar helg. Lugn har den varit. Var bara hemma på fredagen och åt med familjen, gick över till Ante.J för att gratta han. Lördagmorgon så tog jag 400kort, typ som denna, slappade hela dagen och såg på prison break. På kvällen så lurade vi Ante, att bara han och Mallan skulle ut och äta, också var hela hans familj där och hela min. Underbart. Lurad. Jag åt en bruchetta, och georgios pasta med kyckling. Inte dåligt, galet mätt. Hem med Johan och sova ungefär. Började se ett pb avsnitt men somnade väldigt snabbt. Söndag morgon har också varit slapp. Jag har gjort lite skolarbete men inte mycket mer. Kommit hem från en skit bra träning och nu blir det pb och apelsiner!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: