Small Cute Purple Pointer

Always look on the bright side of life!

Jag känner att detta kan vara en bra start på det nya året! Har varit i Stöcksjö sen igår, började med att Johan och jag, skulle möta Ida och Robin på skoter, irrade ett tag, men hittade tillslut, blev bastu och film, inte lite dåligt. Såg dock ensam hemma, vilket inte riktigt var lika bra. Idag skulle Robin på crossbana så jag tänkte att jag kunde fota litegranna. Jag och Johan tar skotern, dock får vi väldiga problem. De vi börjar med är att köra fast i ett dike. Jag sätter mig på sidan och kollar på när Johan, kämpar med att få upp skotern igen. När den väl är uppe så kör vi fast igen i samma dike. Jag skrattar lite, och Johan börjar bli lite sur. Åker sedan ca, 20min efter de där in på en led, vi följer leden och märker efter typ 1mil att de är något ufo som kört in och sen ba ställt sig och vänt skotern och kört tillbaka, så spåret tog slut... Efter Johan vänt på skotern så antog jag att han var väldigt less med tanke på hans suckningar då och då. Han svär lite åt den iqbefriade människan som kört ut. Sätter sig på skotern och börjar köra, men han tar inte på sig hjälmen helt. Tänkte precis säga till han då smack en pinne som låg under skidan på något sätt piskar han i ögat. Ödet. Jag tänkte bara "han får skylla sig själv" så jag satt och små skrattade där bak, men Johan informerade mig sen att de var en stock, sen hur mkt jag tror på de, de vet man aldrig. När Johan ser igen så fortsätter vi köra, sen kör han in i nå grenar som hänger ner och jag ser att han får in snö i jackan. Hahaha, galet roligt. Stackarn. Sen när vi irrat bort oss i Hörnefos så stannade vi. Då sjöng jag "Always look on the bright side of life!" Hahahah. Vi kör i tre timmar och hittar fan inte fram till Nordmaling, så vi far tillbaka till Stöcksjö, efter att vi varit i Hörnefors, Nyland, yttertavle, Hösssjö, Nyland, Bjännsjö, fan överallt. Lite less, och nanting så kallt de var! In i värmen och sen blev de stor middag hemma hos Persson. Plus bio. Vilket inte var great, skärmen blev helt svart. Så de skulle spola tillbaka, sen blev de för lite, sen blev de för mkt, sen blev de perfekt, då spolade de igen och då blev de för mkt, så bion gick över 40 min typ. Skulle fan begärt pengar tillbaka!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: