Small Cute Purple Pointer

Gymnastik på idrotten

Jävlar så roligt. Klassen bara spårade och matade över redskapen, jag trodde lätt att folk skulle göra illa sig men icket. Alla klarade sig. Jag skulle egentligen hålla i lektionen men glömde som planera så de blev lite halvdant men de fungerade ändå! Lite pinigt, skulle visa hur man skulle göra på en övning och failade två gånger, sen när resten av klassen skulle göra de så klarade ungefär hälften de... Roligt. Haha, men jag skyllde på att jag inte riktigt är i form just nu. Vilket kan vara sant. Veckorna bara rusar och det är ljusare och ljusare varenda gång man far hem från skolan, vilket gör Maria vädligt lycklig. Redan tordag imorgon, längtar galet mycket till helgen. Då kommer de bilder på min tatuering btw. Just nu sitter jag och Stina och fixar naglarna, heh. Ikväll blir det fim eller något @myplace, med Peddan och Jowhan. Nu snart middag!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: