Small Cute Purple Pointer

NYÅRSAFTON

Inte en dålig nyårsafton alltså! Började med att möta Ida, så gjorde vi oss fina tillsammans, efter många om och men, så visste vi vad vi skulle göra. Klockan 15.00 ca, så visste vi hur vår nyår skulle se ut. Jag hade inga förväntningar för som jag sa tidigare, de bilr aldrig som planerat. Sen käkade jag go middag hemma, med familjen och Andreas pappa och bror, mycket trevligt, jag smet iväg innan efterrätten och gick till Johannes, där var det bara glatt folk, sjukt trevligt. När klockan passerade 21 så gick vi vidare till Tobias, där hade de just börjat och var ingen musik osv, jag och Ida vi styrde upp med ölspelet och när vi for därifrån klockan 23 så var dom på g allihopa. Då skulle vi farit in till stan med Johan och Persson, men som sagt inget blir som planerat. Skjutsen dissade och vi blev kvar i holmsund, gick till en annan fest där de var ganska mycket folk, firade tolvslaget där och det var riktigt trevligt, när klockan börde bli 4 så blev de bråk, så marran tog sitt pick och pack och gick vidare och mötte Miken, hade en sjukt rolig nyår. Jag och Ida hann med mycket!

 









Bara jag som tänkte på att jag fan har happyface på nästan alla bilder!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: