Small Cute Purple Pointer

Paradisbadet i övik!



Vi drog två fulla bilar till paradisbadet idag, detta bestämdes igår sent på kvällen, ogillar inte äventyr sådär, påtal om gårdagen så var den väldigt trevlig, bastade hos Persson och drog sen till Johannes. Det var jag, Ida, Robin, Johan, Forsberg, Hj, Micke, hans tjej och hennes vän och Grögge som for. Dock så på första åket så hade ju självklart Marran redan skadat sig, Åkte in i alla andra och fick en redig smäll på knät, på mitt onda knä =) Inte så jävla skönt, de var ju ba att lägga ner och sätta sig och bubbla ungefär. Kunde inte gå, när jag kom hem så tvinga mamma mig på akuten, bara mjukdelar som skadats, men tar fortfarande typ 6minuter för mig att gå ner för en trappa. Ligger hemma och kurerar nu för jag kan fan inte gå, less, sjukt galet less, det var ju knappt en månad sen jag landade på näsan. Men jag har haft en väldigt rolig dag, förutom smärtan... Jag och Ida har skrattat sjukt mkt, hela gårkvällen och idag hela dagen känns de som. De är så det ska vara!





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: