Small Cute Purple Pointer

PRISON BREAK


åHH, Min älskling, jag har aldrig sett prison break när de har gått på tv. Nu så kom jag fram till att de kanske är något som man borde se. Började se säsong 1 och blev helt fast (a) Ska nog börja se andra säsongen idag, om jag hinner. Jag har sjuk träningsvärk sen typ ingenting, vettefan vad jag ens har gjort. Första träningen idag, är nog mest tränare nu, eftersom vår trupp inte ens existerar, vi har inget namn. Men jag antar om vi ska tävla så är vi mixlag. Prov idag, multimedia prov, på 4 sidor, vet inte om man kanske skulle plugga på de istället för att sitta här och skriva massa skit. Ni får önska mig lycka till för de kan nog behövas... De säljer även smoothies i "caffan" som jag och Stina nu lärt oss att de tydligen heter. Nu multimedia!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: