Small Cute Purple Pointer

SKÄGGAGAM


Ph, Ellen Suurholma, Model, Me, Maria Rehn

Just nu sitter jag på svenska lektionen, inte mkt att göra alltså. Min lärare sitter också och sms;ar i smyg, haha eller smyg vette fan om han lyckades med. Kom sent till skolan för att självklart så var bussen sen som vanligt och vi missade bussen till Midgård, en sak som denna, när de är såhär kallt ute, förstör hela dagen. Jag har bara tagit de lugnt i helgen, var sjuk i fredags, mådde inte alls bra, på lördag var jag ute ett tag och fick köra bil. Råkade gasa på lite i en kurva och sladdade nästan in i en soptunna, stackars dom som var i bilen, blev helt skärrade, hha! Roligt! Söndagen var det skoter hela dagen med Johan och Viktor, de var roligt, sjukt jobbigt dock att ens hålla sig kvar på skotern. Kallt var de också. Jag och Mallan har också suttit och planerat terminen litegranna för gymnastiken, de är träningsstart imorgon!

Postat av pelin

ja marran vi måste ses snart verkligen <3

Datum: 2011-01-17 | Tid: 11:13:48
Blogg: http://elinerica.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: