Small Cute Purple Pointer

SANDRA BOSTRÖM


canon eos 450d, 17-55mm 1:2.8
ISO 100 1/30 f/4.5

Sandra Boström
Foto, redigering och smink, Jag, Maria Rehn

Haft en lång dag idag, vaknade upp drog med Johan på en springtur, skönt! Snabbt tyckte jag han sprang dock, ont i halsen och jävligt var det. Sen tyckte jag att jag skulle få ta kort på han, så då gjorde jag de. Sen såg vi Pearl Harbor och jag grät, och grät och grät. Hemskt. Sjukt jävla bra film måste jag säga, kan se den om och om igen. Svängde förbi Anders och kollade hur de gick med tatueringarna, nu är det bara 2-3 veckor bort. Jag taggar sönder alltså. Helt sjukt. Detta lov har varit hur långt som helst känns de som. Jag har typ inga problem med att skolan börjar. Fattar bara inte hur de ufon till lärare som gett oss uppgifter att göra under lovet, sen kommer man inte ens in på fronter för att lösen har bytts. Blir ju förbannad. Nu är det käk!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: