Small Cute Purple Pointer

Skooooooooooooooooooooooooooolaaa

Fyfan. Det var nästan jobbigt att kliva upp imorse, börja med alla vanliga rutiner igen, vakna,kläder, smink, kissa, frukost, borsta tänderna, musik ocskå till skolan. Sprang till bussen ocskå, sen var den ju självklart typ en kvart sen, så jag sprang helt i onödan. Vi hade gym på idrotten, som faktiskt var roligt. Nu sitter jag och stina och väntar på engelska lektionen, vi ska tydligen få en ny lärare, vilket inte är great, älskade jju Leif. Första dagen i skolan och jag känner mig riktigt less. Hur ska detta fan gå, sen thorens jävla gymnasium, nå fel på den skolan, börja aldrig där.. Ett ljussken i livet är att jag fått tid till tatuering nu! Great. Längtat länge och känner att de är en bra start på de nya året! Wie.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: