Small Cute Purple Pointer

Stjärntecken

Fan vad great att jag tatuerade in mitt stjärntecken igår och idag går de runt en massa skit om att de är nya stjärntecken. Att jorden befinner sig på en annan position nu än vad den gjort i 3000år. Att jordens rotationsaxel "darrat lite" och nu ändrats. Det har tydligen kommit upp ett nytt stjärntecken ocskå "ormbäraren", Skämt eller vad? Även hört att de bara berör de barn som nu föds 2011 och framåt, hört massa annat ocskå. Jag är tydligen vågen nu. Men fan heller, förbilr skorpion vad än någon amerikansk astronom säger. För när jag föddes så stod jag i sporpionens tecken, så ändras de nu borde de bara bli de som föds nu 2011,

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.
Vattumannen: 16 februari till 11 mars.
Fiskarna: 11 mars till 18 april.
Väduren: 18 april till 13 maj.
Oxen: 13 maj-21 juni.
Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.
Kräftan: 20 juli till 10 augusti.
Lejonet: 10 augusti till 16 september.
Jungfrun: 16 september till 30 oktober
Vågen: 30 oktober till 23 november.
Skorpionen: 23 november till 29 november.
Ormbäraren: 29 november till 17 december.
Skytten: 17 december till 20 januari.






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: