Small Cute Purple Pointer

Dubbelrum, glider in på klubben,kolla snubben puffar bubbelgum


En underbar sommarkväll med härligt sällskap och grillning! Kvällen blev ganska lång men eftersom jag hade ett bröllop att fota dagen efter så nattlade jag mig själv där efter 2 någon gång. Jag var sjukt nervös till bröllopet, eftersom de som skulle gifta sig, kände jag inte, inte minsta lilla. Jag hade i alla fall min syster vid min sida som gjorde mig mycket lugnare. Annars jobbar jag som en galning ute i solen och just nu har jag gul vattenfast färg över hela min kropp. Det är sista jobbdagen imorgon ,så då har jag äntligen sommarlov! UNDERBART! Semstern ska firas med Mallan, Ante och älskling. Det bilr nog mycket trevligt, längtas.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: