Small Cute Purple Pointer

LIFE IS WHAT YOU MAKE OF IT!



Detta är tre av mina gymnastikbarn. Jag spenderar 6h i veckan med dessa barn och de har sina stunder. Idag fick vi tränare en massa fina presenter och en massa gott fika. Vi har gått från c truppen till a truppen och vi har gått från väldigt många gymnster till färre gymnaster, från kullerbytter till rondat-flickis-salto. Men vi har överlevt efter massor av bråk, drama, tårar, skrik, missförstånd, gnäll, och tonårsproblem. Jag älskar gymnstiken fast den har sina upp och nedgångar. Men den har fler uppgångar än nedgångar och det är därför man stannar kvar. För att vara med om de minnesvärda stunderna. Till exempel när man får känna sig stolt. Jag är stolt, över alla mina barn.

Postat av Mamma

Jag är stolt över mina barn också. Varendaste ett.

Datum: 2011-06-14 | Tid: 19:55:43
Blogg: http://milonscorner.blogspot.com
Postat av Alexandra

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

Datum: 2011-07-13 | Tid: 01:53:25
Blogg: http://djurförsäkring.net



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: