Small Cute Purple Pointer

SOMMARJOBB

Ursäkta den dåliga updateringen. Men på sommaren så sitter man ju inte vid datorn. Så ingen skada skedd. Jag Jobbar hela dagarna och är död efterråt, så jag sover hela nätterna och där emellan är jag med Johan eller ligger däckad i solen. Det är sjukt skönt. Jag har även träning ikväll som tär på mig litegranna. Sjukt trött. Igår var jag ute bland myggorna, satt och pratade med Robert, Stenis, Robin, Emma, Katt och Erik, nästan hela kvällen, sen är det godnatt. 

En sak som de flesta av er säkert redan vet, är att Robin Persson rörde vid min kamera och den är nu på lagning. Skolavslutningsdagen var den sista dagen den fungerade, de vet inte om den går att laga ens. Jag är helt på riktigt sjukt deprimerad. På lördag blir det sommarens första fotojobb.. Ett bröllop, utan min kamera. Great. Får väl se om det går vägen. Jag saknar min ögonsten...




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: