Small Cute Purple Pointer

SPORTLOVET HAR NÅTT SITT SLUT..

Skola imorgon... Inte vet jag detta lov gick på tre dagar känns det som. Förra helgen så firade jag lovet med min kära, ute i en stuga i obbola med massa trevligt folk som Sandström, Nökleby, Amanda, min kära och många fler. Lördagen så tog jag det väldigt lugnt. Sen så kommer jag typ inte ihåg nå mer. Jag har varit med Johan det mesta, med flickorna och sett film, kört och åkt skoter, väldigt roligt. I fredags så strosade jag och Johan på stan ett tag, köpte lite grejer, sen tog vi en latte med Issa, Robert och Tim. Vi grillade även med detta folket senare på kvällen, galet trevligt, och galet gott. Sedan kom det massa folk och kvällen sprang iväg. Jag och Johan gick hem och sov i en bra tid tyckte jag! Runt kl 1. Igår så följde jag och Johan med Mallan på Core och Activio kl 10 på morgonen. Jag vet inte men det var nog det jobbigste jag gjort på länge. Inte piece of cake. På kvällen så var det ju faktiskt Melodifestivalen final och bög jävla Saade som vann. Blev nästan ledsen men jag var så trött så jag orkade inte uttrycka mig... Jag tyckte att The Moniker eller The Playtones var bäst! Allt annat var ju bara skräp. Roligast var väl ändå att Saade hade fått glas i ögat när han skulle på låtsas slå sönder hans jävla rutor. Sjukt coolt. Jävla Sverige. Näe. Jag tror inte på Eric Saade inte. Idag har jag kirrat lite grejer, skulle ta kort men det blev inte. Sett på film med hjärtat och träning nu på kvällen. Sängen står och väntar, frågan är bara vilken säng.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: