Small Cute Purple Pointer

Tja jag åldrades 70 år på en dag!

Jag är gammal och skör. Helt seriöst. Började gråta sist för en chock av smärta som tog sig igenom hela min svank. Det är inte roligt. Jag kan inte böja på mig. Jag tog mig inte upp från toaletten. Hur gammal är jag igen? Juste , 16??????????? Jag kan inte gå, inte sitta, inte ligga. Ingenting är skönt. Jag blir hemskt frustrerad. Jag har fått hjälp att ta mig in och ut ur bilen, att ta på mig skorna. Så fort jag rör mig så får jag en stöt av 1000 nålar i min rygg. Normalt? Det är fortfarande en 16åring som vi pratar om. Jag går även till pappa och säger att vi måste göra något åt det här. Han ber mig ta tag i det själv. Vänta nu, vem ska jag vända mig till? Vart? Hur? Jag vet inte.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: