Small Cute Purple Pointer

GYMNASTIKTÄVLING


Foto och redigering: Stina Sundberg

Bilder från praktiken, ser ni inte lite twilightkänsla här? Jag har nu kommit hem, kom hem i fredags och då var jag bara med familjen och med Jowan. Kändes ganska skönt att komma hem, men det var fortfarande jobbigt att fara och säga hejdå till alla. På lördagen var jag hos Viktor och träffade lite folk, det blev dock inte som väntat och jag började bråka med Johan, hela min jävla nagel försvann så jag blödde hur mkt somhelst, fick blod över hela min vita nya skjorta... På söndag så var det tävling hela dagen och jag är så stolt över mina underbara gymnaster. Dom var absolut bäst. Så bra har dom aldrig varit. Underbart  att se. På kvällen så var det knatteträning så det blev gymnastik hela dagen. På kvällen så var det plugg och jag somnade tidigt, var het död, trött ocgh less.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: