Small Cute Purple Pointer

ÖNSKAT INLÄGG FRÅN ANONYM PERSON




Tatuering 1 - Kinatecken =
Min första tatuering som jag gjorde när jag var 13 år. Hela familjen ville ha en tatuering. Jag ville ha en ren men det ville ingenannan. Så det fick tillslut bli kinatecken som står för Familje Lycka. Hela familjen har den på samma ställe. 

Tatuering 2 - Malin =

Jag och min syster ville göra en tatuering för varandra, jag antar att det var år 2010. Så vi båda skrev varandras namn i samma stil på samma ställe. Mitt namn är i grönt och Malins namn är i blått. Jag älskar min syster väldigt mycket och jag kommer alltid finnas där för henne vad som än händer. Jag vet att jag ocskå alltid kan räkna med henne. Hon har alltid varit mig nära och det kommer hon alltid att vara.

Tatuering 3 - Jar Of Hearts =
Denna tatuering gjorde jag Januari 2011. Den står för min första kärlek och för den otroligt jobbiga tiden efterråt, sommar 2010. Inte bara för att jag var ledsen och det kändes som att min liv aldrig skulle bli fullbordat igen utan ocskå för att jag bara sårade alla i min omgivning. Jag gjorde alla besvikna, förlorade en väldigt bra vän. Kändes som jag samlade ihop hjärtan. Jag skrev en text till den här tatueringen som lyder såhär. 

För min första riktiga kärlek. För min otroligt underbara tid som jag hade med honom. Jag växte och lärde mig mycket under våra två år tillsammans och det tror jag att han också gjorde. För allt vi var med om och för allt jag gjorde för han, jag älskade honom med alla hans brister,svagheter och underbara sidor. Jag visste att han kände likadant för mig. För mitt brustna hjärta och för alla mina tårar jag har fällt. För varje natt jag gråtit mig till sömns. För personer som jag sårat och gjort besvikna. För de jag känner ånger över och för de jag vill lägga bakom mig. För de gånger jag vart osäker på mig själv och velat fram och tillbaka. För vänner jag har förlorat. För alla som stått vid min sida och hjälpt mig. För att gå vidare i livet, för att glömma och förlåta, för att ta in nya människor, för att ...

Tatuering 3 - Skorpion =
Jag tycker om mitt stjärntecken och jag kommer alltid vara skorpion. Känns som en ganska vanlig sak att tatuera in sitt stjärntecken, och jag ville inte bara ha en vanlig skorpion som "sitter på min arm". Där kommer rosen in i bilden. Jag hoppa på en ny tatuering snart.









Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: